Faillissement Travel Products USA b.v. (NCL reserveringskantoor)

• Caroline

Nee al heb je een boekingscode zolang er geen e ticket is uitgegeven heb je geen ticket, heb ik gister met de KLM over gebeld heb zelf n.l. een ticket voor jan. 2011 met een boekingscode maar geen e ticket dus ik heb niks kan het ook niet overnemen ik moet een nieuwe boeking maken. En ze heeft ook geen aanbetaling bedaan voor het ticket althans in mijn geval.

Dat ANVR logo stond niet op de site trouwens die is helemaal aangepast momenteel en alleen een logo zegt nog niets hoor altijd een nummer bij de ANVR checken.

Het telefoonnummer van Fly2america is wel operationeel, je krijgt alleen geen info

• Caroline

je hebt wel een e ticket? Dan is dat voldaan

• kit

Stuger. M Schreef:

——————————————————-

> Ik heb al gebeld met Amerika, dus ik wacht op

> antwoord…mijn vluchttickets heb ik net gehad ,

> want die waren al ingekocht voor het

> faillisement…schijnt alleen nu zit ik nog met

> die cruise, maar Carnival zou vandaag terug

> bellen..want er was wat met die legal office van

> hun die daar mee bezig was….Dan denk ik …je

> kan wel zeggen dar carnival verantwoordelijk is ,

> maar als die sufferds het geld wat ik allang over

> heb gemaakt meteen hadden betaald aan de rederij

> dan zat ik nu niet in dit schuitje…Snap ook niet

> waarom het zolang heeft geduurd…

je kunt toch via de site van carnivalcruises inloggen en bekijken of je cruise geregistreerd staat en betaald is?

Zelf ben ik nog nooit met carnival geweest, maar bij de meeste andere maatschappijen kun (en soms moet) je je inschepingstickets voor het schip zelf afdrukken.

succes Kit

• Caroline

dan heb je in ieder geval nog iets. Dat het zo lang heeft geduurd ja dat heet nou het ene gat met het andere gat vullen. Kijk dat is nou het voordeel met in Amerika boeken via een creditcard rechtstreeks door de rederij ingehouden en niet via een agent. Online inchecken of je papieren uit printen ja dat kan pas als de final payment heeft plaatst gevonden. Je hebt inmiddels neem ik aan ook uit naam van Nienke een mail ontvangen?

ik kan fluiten of althans een vordering indienen bij de curator

• Maurice

Zijn hier mensen die een cruise hebben geboekt voor 6 oktober as op de Carnival Liberty?

• Maus71

Zijn hier mensen die een cruise geboekt hebben voor 6 oktober as voor op de Carnival Liberty? en ook gedupeerd zijn door Travel Products ?

• cruiser

Hallo,

Kijk op de site van sgr (dit heb ik al eerder aangevevn) of ze lid zijn dit is heel makkelijk te controleren of bel met scg , dit is belangrijker dan anvr .en altijd“ geupdate”

www.sgr.nl of even googelen.

Groeten Cruiser

• Ruud

Ook wij zijn gedupeerd door dit bureau. Wij zouden op 17 oktober met 8 man vertrekken en hadden alles al betaald. De vliegtickets waren reeds ingekocht dus die hebben we wel, maar wat hebben we er aan zonder cruise.

Ik boekte hier omdat ik er van uitging dat dit de agent van de rederij was. Dus moeten ze de verantwoordelijkheid nemen en ons tegemoet komen. De naam van rederij komt hiermee ook in discrediet.

• Caroline

een domme vraag misschien maar heb je het reserveringsnummer al op de site van NCL geprobeerd?

• Ruud

Ik heb tot nu toe alleen een faktuur met alle gegevens. Zelfs de hutnummers staan erop. De site gekontroleerd voor reserveringsnummer maar helaas niet gelukt.