op dat reserveringsnummer komt je boeking niet voor? Of dat wel maar geen e documents te zien?
Zou als ik jou was contact opnemen met Wiesbaden 0049 61136070 mail reservations@ncl.com
Ik heb helemaal geen reserveringsnummer. In de mail van Travel products stond ook dat ze de cruise niet hadden ingekocht. Maar dan vraag ik mij af hoe ze wisten welke hutnummers we hadden. Of zijn we van dag 1 opgelicht door ze. Ik heb al een mail naar Wiesbaden gestuurd. Ik wacht even op een reactie. Is het niet handiger als we allemaal gelijk iets laten horen. Dan staan we misschien een stukje sterker.
Allemaal iets laten horen, ik weet niet wie allemaal is jij? Daarom heb ik meteen op deze forumsite een bericht geplaatst en ik ben bang dat een ieder voor zich zal moeten uit maken hoe of wat te doen. De een heeft wel tickets dan ander niet, de een heeft alles betaald of alleen een aanbetaling.
Het is heel zuur maar bij een faillisement kun je fluiten naar je centen.
Ben het met je eens dat het voordeed als een boekingskantoor voor Nederland van de rederij en NCL inderdaad in discredit hierdoor wordt gebracht. Maar of dat daadwerkelijk ook zo is…
Ik heb altijd gedacht dat de VCK-groep ( ook van VCK-(cruise)reizen) de generaal agent in Nederland voor Norwegian was.
Wellicht is dat nog zo en kun je kontakt met hun opnemen:
VCK Travel
Postbus 58417
1040 HK Amsterdam
Valreep 13
1042 AN Amsterdam
Tel. 020 - 6 800 878
Fax 020 - 6 800 879
Succes en Groet,
HenkLo.
HenkLo
Dat heb ik al gedaan niet om de reden die jij beschreef maar voor een nieuwe boeking wel heb ik aangegeven dat ik al een hutnummer en reserveringsnummer had van de NCL.
Heb zojuist ook de (ex) eigenaresse van Travel Products tel. gesproken en zei vertelde mij dat Wiesbaden op de hoogte was van hun NCL site dat zelf ook prachtig vonden hoe meer reklame hoe beter alleen zei gaf aan net zo als alle andere reisbureau's cruises verkopen. Ik zei ja dat is wel iets anders die doen niet voorkomen dat ze het reserveringskantoor van NCL voor Nederland zijn daar staat niet groot hun naam en NCL logo op de factuur.
Dat was bij Travel Products wel.
Maar goed we weten weer iets meer het is een dure les.
Hallo,
Ik heb bij een reisburo gewerkt en lees jullie discussies. Het maakt wel degelijk uit als je bij een reisorganisatie/boekingskantoor boekt die aangesloten is bij de SGR. Zij zorgen namelijk dat je reis door kan gaan of je je geld terug krijgt. Ook als de luchtvaartmaatschappij of cruiserederij failliet zou gaan. Het gaat er om dat degene bij wie jij het boekt aangesloten is bij de SGR. De ANVR is iets anders en heeft met faillissementen niets te maken. Dus kijk altijd of degene bij wie je boekt is aangesloten bij de SGR. En Arno helaas betalen de reisburo's niet altijd de tickets en cruises vooruit aan de maatschappij of rederij, dus ben je echt je geld kwijt. Advies blijft dus boek bij een gerenomeerde organisatie zoals bijvoorbeeld Zeetours Cruises.
Sterkte allemaal!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?