Faillissement Travel Products USA b.v. (NCL reserveringskantoor)

• Ruud

Ik heb op verzoek van NCL Duitsland alle betalingsbewijzen gestuurd en ook een kopie van de faktuur. Op deze faktuur staat alleen maar NCL NCl en nog een NCL.

Ook op mijn afschrift van de ING bank stond Travel Products en daaronder Norwegian Cruise Line.

Ik heb dan ook duidelijk laten merken dat ik denk dat ik aan NCL betald heb.

Laten we hopen op een goed resultaat.

• aad/aw.vanderee@quicknet.nl

Ook Classic cruises en/of Sunset cruises in Den-Haag is Failliet.

En ook hier zijn er heel veel mensen hun geld kwijt, maar deze meneer deed dit al jaren,zelfs nu nog na het faillissement gaan de cruise reizen ,onder een andere naam gewoon door.

Het reis buro heet nu C.C.Cruises.

dus let op, ook dit buro was nergens bij aan gesloten

• Stuger.M

Ja wat wil je hier nu mee zeggen?? Is er iemand die al uberhaupt iets heeft gehoord in positieve zin,,,ik wordt hier heel wanhopig van…

• arno

Wij gaan onze vordering via de rechtsbijstandverzekering indienen bij de curator. Hopelijk komt er nog wat geld vrij maar ben bang dat we achter het net vissen.

• Caroline

heb je al bericht uit Wiesbaden ontvangen?

• Carlota

Wat verschrikkelijk dat jullie in deze situatie zitten. Stond zelf op het punt om bij ze mijn cruise te boeken toen ik zag dat ze geen sgr logo op hun site hadden staan. heb toen gecheckt op de site van sgr of ze aangesloten waren en was verbaasd toen ik zag dat dit nbiet het geval was. Mede doordat je op de site van Carnival verwezen wordt naar dit bureau vind ik dit echt schokkend. Heb mijn reis dus bij zeetours geboekt. Hele vriendelijke dames die weten waar ze het over hebben en niet onbelangrijk aangesloten bij het sgr.

Hoop echt dat jullie je geld terugkrijgen.

• marcel

heeft iemand het telnr of adres van de curator

• Caroline

curator S F Coelingh Bennink

072-5121300

• marcel

hartelijk dank voor de snelle reactie

• Ruud

Ik denk er over om naar de politie te gaan en een klact in te dienen wegens oplichting. Reden hiervoor is dat alle papieren meer weg hebben van NCL en niet van Travel Products. Mijn offertes verwijzen in zijn geheel niet naar Travel Products. Daarom was ik altijd in de veronderstelling dat ik zaken deed met een agent van de reder en niet me een ander. Het vordeel is dan ook dat ik de mensen persoonlijk aansprakelijk kan stellen buiten het bedrijf om. Heeft iemand hier ook al aan gedacht of niet.